štvrtok 28. júna 2012

Plum Foolery Giveaway - mám novú paletku :-)

Jéééééééééééj, vyhrala som paletkúúúúú !!! 

Ďakujem RANDOMOVI :-* a hlavne blogerke Plum Foolery za vyhlásenie Giveaway, do ktorého som sa zapojila a ani si neuvedomila a po čase, keď som si našla asi 2 dni starý e-mail od blogerky, že som vyhrala, najprv som neverila vlastným očiam a potom som si všimla, že to je mail z predvčera... čo ma primälo konečne si upratať e-mailovú schránku tak, aby nepodstatné veci sa hneď ukladali do archívu na neskoršie prezretie a iba podstatné zostávali v doručenej pošte (aj za to ďakujem blogerke Plum Foolery, lebo som sa dlho odhodlávala a toto ma primälo konečne tak urobiť). ;-)
Paletka mi prišla včera a ja som neodolala a dnes som ju použila a musím ju vychváliť, pretože slúži nielen na pekné prirodzené líčenie ale aj ako skvelý korektor na celú tvár. 

No veď posúďte samé ...

Vytešujem saaa (fotené bez blesku)
Fotené s bleskom
Fotené bez blesku

Detail oka... fotené s bleskom
Niektoré odtiene sa trblietajú (fotené s bleskom)
PS: túto mladú slečnu blogerku sa určite oplatí sledovať, bloguje nielen o móde a líčení ale prináša aj rôzne zaujímavé vychytávky, novinky zo sveta, informuje o zľavách a zaujímavý je aj článok o tom, ako schudla 20 kíl či ako sa študovala v zahraničí angličtinu.  Niektoré blogy sú formou videí.
Je skvelou inšpiráciu pre ženy, ktoré chcú od života viac ako telku a diskotéky. ;-)))

2 komentáre: